preloader
Coş de cumpărături 0 produs(e) - 0RON
Coşul tău este gol!

Ai nevoie de ajutor? Suna la: 0737.351.099 - 0748.168.900

ANVELOPE SI JANTE

DEDICATE MASINII DUMNEAVOASTRA



Anvelope Vara DUNLOP SpMaxxGT600ROF DOT14 p?rb 255/40R20 97Y
Dunlop

Anvelope Vara DUNLOP SpMaxxGT600ROF DOT14 p?rb 255/40R20 97Y

Indisponibil

Ne pare rau insa acest produs nu mai face parte din oferta Anvelomag.ro.

1.449RON

1.764RON








Istoria anvelopelor Dunlop incepe in anul 1888. Mai precis in data de 07 decembrie cand Dunlop primeste brevet pentru anvelopa pneumatica. iar "bicicletele de siguranță, echipate cu anvelope umplute cu aer, devin imediat foarte populare.
În anul următor, la Dublin, se naște Dunlop Pneumatic Tyre Co. Ltd, iar producția comercială de anvelope pentru autoturisme începe spre sfârșitul anului 1890.
Până în 1895, anvelopele Dunlop sunt vândute și în Franța și Canada, fiind produse în Australia și în Statele Unite ale Americii. În 1993, compania deschide prima fabrică europeană la Hanau, Germania.
În 1898, activitatea se dezvoltase deja peste capacitatea unității din Dublin, iar producția este transferată mai întâi la Coventry, în Anglia, iar apoi, în 1902, la unitatea de producție de 400 de acri (1.618.743 metri pătrați) din Birmingham, Anglia, cunoscută ulterior în lume sub numele de Fort Dunlop.
Anii interbelici sunt caracterizaţi de bătălia pentru depăşirea recordului de viteză la sol, cei mai curajoşi conducători auto încercând să câştige titlul de cel mai rapid din lume.
Anvelopele Dunlop joacă un rol uriaş, anvelopele fără profil Dunlop fiind utilizate pe prima maşină cu care Malcolm Campbell de la Bluebird depăşeşte recordul de 300 mph în 1935.
Subţiri, uşoare, rezistente la mişcarea de rotaţie şi capabile să reziste la viteze de aproximativ 500 mph (804,67 kph), anvelopele Dunlop sunt utilizate şi de Sir John Cobb. Acest pionier al vitezei la sol a înregistrat un nou record de 394,19 mph (634,39 kph) în 1947, care a fost doborât abia în 1963, de propulsia cu aer cald.
In anul 1948 Dunlop lansează o anvelopă fără cameră ce prezintă un strat de autoetanșare, pentru prevenirea pierderilor ulterioare de aer în cazul unei pene de cauciuc.
Până în 1954, când îmbunătățirile ulterioare au făcut inutilă existența stratului de etanșare, s-a estimat că numărul de pene de cauciuc din cauza cărora apăreau întârzieri în trafic s-a redus de la una la 16.000 mile (în cazul anvelopelor cu cameră) la una la 80.000 mile (la cele fără cameră). 
În 1952, un Jaguar de tip C care concura pe circuitul de la Le Mans devine prima maşină de curse care foloseşte într-o competiţie frâne cu disc moderne, o inovaţie majoră elaborată de Dunlop. În consecinţă, toate automobilele Jaguar tip C şi D au fost echipate cu tehnologia de frână cu disc.
În acelaşi an, Dunlop dezvoltă primul dispozitiv de frânare antiblocare, numit Maxaret.
Folosit mai întâi în industria aviatică pentru a împiedica blocarea roţilor aeronavelor la aterizarea pe piste ude, sistemul le permite piloţilor să frâneze complet în momentul în care roţile ating pista.
Sistemul este utilizat pentru prima dată pe un autoturism în 1965. 
    In anul 1962 Inginerii cercetători de la Dunlop fac o descoperire deosebit de importantă, identificând fenomenul de „acvaplanare”, care determină pneurile să-și piardă aderența la viteze mari pe carosabil umed.
Fără explicaţii până în prezent, experimentele din laboratorul Dunlop recreează aceste condiţii, ducând în 1964 la dezvoltarea AquaJet - o anvelopă cu un nou tip revoluţionar de bandă de rulare care contribuie la eliminarea apei care se acumulează în partea inferioară.
Este o descoperire care schimbă pentru totdeauna capacitatea anvelopelor de a-și păstra aderența pe carosabil umed. Toate anvelopele pentru condiții de umiditate sunt descendente ale acestui design original al Dunlop.
Anii 1970 marchează începutul erei anvelopelor radiale, cu o carcasă care încorporează centuri de oțel, care oferă îmbunătățiri semnificative în stabilitate, frânare și confort la volan, precum și niveluri de zgomot reduse.
In anul 2000, Dunlop devine parte a Goodyear Tire and Rubber Company cu sediul în Akron, Ohio, printr-un acord care uneşte două companii cu o bogată moştenire de inovaţie tehnologică şi o tradiţie în automobilism de peste un secol.
În 2012, s-a introdus o etichetă UE standardizată pentru anvelope, care clasifică anvelopele în funcție de trei criterii de performanță cheie: economia de combustibil, aderența pe carosabil umed și zgomotul.
În prima zi de etichetare voluntară a anvelopelor, Dunlop lansează o anvelopă concept cu eticheta AA, iar în 2013, introduce pe piaţă Sport BluResponse, cu un scor mare al etichetei europene pentru anvelope: BA. 

 



Istoria anvelopelor Dunlop incepe in anul 1888. Mai precis in data de 07 decembrie cand Dunlop primeste brevet pentru anvelopa pneumatica. iar "bicicletele de siguranță, echipate cu anvelope umplute cu aer, devin imediat foarte populare.
În anul următor, la Dublin, se naște Dunlop Pneumatic Tyre Co. Ltd, iar producția comercială de anvelope pentru autoturisme începe spre sfârșitul anului 1890.
Până în 1895, anvelopele Dunlop sunt vândute și în Franța și Canada, fiind produse în Australia și în Statele Unite ale Americii. În 1993, compania deschide prima fabrică europeană la Hanau, Germania.
În 1898, activitatea se dezvoltase deja peste capacitatea unității din Dublin, iar producția este transferată mai întâi la Coventry, în Anglia, iar apoi, în 1902, la unitatea de producție de 400 de acri (1.618.743 metri pătrați) din Birmingham, Anglia, cunoscută ulterior în lume sub numele de Fort Dunlop.
Anii interbelici sunt caracterizaţi de bătălia pentru depăşirea recordului de viteză la sol, cei mai curajoşi conducători auto încercând să câştige titlul de cel mai rapid din lume.
Anvelopele Dunlop joacă un rol uriaş, anvelopele fără profil Dunlop fiind utilizate pe prima maşină cu care Malcolm Campbell de la Bluebird depăşeşte recordul de 300 mph în 1935.
Subţiri, uşoare, rezistente la mişcarea de rotaţie şi capabile să reziste la viteze de aproximativ 500 mph (804,67 kph), anvelopele Dunlop sunt utilizate şi de Sir John Cobb. Acest pionier al vitezei la sol a înregistrat un nou record de 394,19 mph (634,39 kph) în 1947, care a fost doborât abia în 1963, de propulsia cu aer cald.
In anul 1948 Dunlop lansează o anvelopă fără cameră ce prezintă un strat de autoetanșare, pentru prevenirea pierderilor ulterioare de aer în cazul unei pene de cauciuc.
Până în 1954, când îmbunătățirile ulterioare au făcut inutilă existența stratului de etanșare, s-a estimat că numărul de pene de cauciuc din cauza cărora apăreau întârzieri în trafic s-a redus de la una la 16.000 mile (în cazul anvelopelor cu cameră) la una la 80.000 mile (la cele fără cameră). 
În 1952, un Jaguar de tip C care concura pe circuitul de la Le Mans devine prima maşină de curse care foloseşte într-o competiţie frâne cu disc moderne, o inovaţie majoră elaborată de Dunlop. În consecinţă, toate automobilele Jaguar tip C şi D au fost echipate cu tehnologia de frână cu disc.
În acelaşi an, Dunlop dezvoltă primul dispozitiv de frânare antiblocare, numit Maxaret.
Folosit mai întâi în industria aviatică pentru a împiedica blocarea roţilor aeronavelor la aterizarea pe piste ude, sistemul le permite piloţilor să frâneze complet în momentul în care roţile ating pista.
Sistemul este utilizat pentru prima dată pe un autoturism în 1965. 
    In anul 1962 Inginerii cercetători de la Dunlop fac o descoperire deosebit de importantă, identificând fenomenul de „acvaplanare”, care determină pneurile să-și piardă aderența la viteze mari pe carosabil umed.
Fără explicaţii până în prezent, experimentele din laboratorul Dunlop recreează aceste condiţii, ducând în 1964 la dezvoltarea AquaJet - o anvelopă cu un nou tip revoluţionar de bandă de rulare care contribuie la eliminarea apei care se acumulează în partea inferioară.
Este o descoperire care schimbă pentru totdeauna capacitatea anvelopelor de a-și păstra aderența pe carosabil umed. Toate anvelopele pentru condiții de umiditate sunt descendente ale acestui design original al Dunlop.
Anii 1970 marchează începutul erei anvelopelor radiale, cu o carcasă care încorporează centuri de oțel, care oferă îmbunătățiri semnificative în stabilitate, frânare și confort la volan, precum și niveluri de zgomot reduse.
In anul 2000, Dunlop devine parte a Goodyear Tire and Rubber Company cu sediul în Akron, Ohio, printr-un acord care uneşte două companii cu o bogată moştenire de inovaţie tehnologică şi o tradiţie în automobilism de peste un secol.
În 2012, s-a introdus o etichetă UE standardizată pentru anvelope, care clasifică anvelopele în funcție de trei criterii de performanță cheie: economia de combustibil, aderența pe carosabil umed și zgomotul.
În prima zi de etichetare voluntară a anvelopelor, Dunlop lansează o anvelopă concept cu eticheta AA, iar în 2013, introduce pe piaţă Sport BluResponse, cu un scor mare al etichetei europene pentru anvelope: BA. 

 

Cel mai bun pret pentru Anvelope Vara DUNLOP SpMaxxGT600ROF DOT14 p?rb 255/40R20 97Y .
Profita acum de preturile reduse la anvelopele de vara

Specificatii
Anvelope Specifice Runflat
Latime 255
Inaltime 40
Raza 20
Sarcina 97
Indice de viteza Y
Tipul masinii Turisme
Tip de cauciuc Vara
Economie carburant F
Aderenta la teren umed C
Zgomot la rulare 72

Spune-ţi opinia

Numele tău:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca şi text!

Nota: Rău           Bun

Introduceţi codul din imagine:



GARANTIE 36 LUNI Anvelomag comercializeaza doar produse noi,iar pentru fiecare produs achizitionat din magazinul nostru beneficiati de o garantie de 36 luni

10 ZILE BANII INAPOI Satisfactia dumneavoastra la noi este pe primul loc,pentru asta primiti in 10 zile banii inapoi in cazul in care nu sunteti multumiti de produsele noastre

PRETURI FOARTE BUNE Preturile nostre sunt tot timpul verificate si aliniate la piata ,astfel incat veti gasi cele mai bune oferte pentru anvelopele pe care le doriti

Acest produs nu mai face parte din oferta noastra!

Daca doresti sa iti oferim o alternativa la un pret special te rugam suna la 0371780780.

Au scris despre noi

NEWSLETTER

Introducand adresa de email, certificati ca sunteti proprietarul adresei de email, si doriti sa primiti promotii despre anvelope, jante si pneuri auto de vara, de iarna si all season, precum si despre marci de masini si cauciucuri auto.

Aţi găsit o greşeală?

Trimiteţi-ne descrierea problemei la adresa it@anvelomag.ro şi vă răsplătim cu un cupon de reducere!

Tips: vă rugăm descrieţi problema cât mai detaliat, ne-ar fi de mare ajutor un printscreen cu problema respectivă!

Compari.ro - ghid autentic de shopping